Chcesz zareklamować swoje zamówienie? Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Masz zastrzeżenia co do realizacji zlecenia? Tu znajdziesz podstawowe informacje na temat zwrotów i reklamacji, a szczegółowe zasady zostały opisane w Regulaminie.

Zwroty

Kupując w naszym Sklepie zawierasz z nami umowę na odległość, zgodnie z prawem możesz więc odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów. Aby to zrobić, poinformuj nas o swojej decyzji, wysyłając formularz odstąpienia od umowy np. mailowo, a następnie zwróć zakupiony produkt, wysyłając go na adres:

Little DOT Gabriela Daszczyk
ul. Gustawa Morcinka 33
44-284 Pstrążna
z dopiskiem „Little DOT”

Pamiętaj, że ponosisz koszty zwrotu rzeczy oraz że, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Prosimy Cię również, abyś zwracany produkt zapakował możliwie starannie, tak aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Po otrzymaniu od Ciebie formularza zwrotu, skontaktujemy się z Tobą. Nie zapomnij więc podać swoich danych w formularzu odstąpienia.

Reklamacje

Jako Sprzedawcy mamy obowiązek dostarczyć naszym Klientom produkty wolne od wad. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, jeżeli jednak zdarzyłoby się, że zakupiony produkt ma wadę, Kupujący może żądać wymiany produktu na wolny od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeżeli stwierdzisz wadę produktu, poinformuj nas o tym wypełniając formularz reklamacyjny, np. mailowo, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą. Złożoną w ten sposób reklamację rozpatrzymy możliwie szybko, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia i skontaktujemy się z Tobą, nie zapomnij więc podać swoich danych składając reklamację.